BUCUREȘTI, 18 MAI 2015
Pavel Bartoș, cunoscutul prezentator TV, își face apariția în calitate de concurent al unui show culinar, în noul spot de promovare a pateului Bucegi, o creație Bucegi și Lowe&Partners. Spotul de imagine scoate în evidență într-un mod inedit gustul produsului, punând față în față două personaje: Pavel Bartoș, o vedetă iubită de români, care joacă rolul unui concurent la un show culinar și chef-ul exigent.
„Gustul pateului Bucegi este elementul central al campaniei de comunicare, fiind apreciat în unanimitate de către consumatorii noștri. Iar decizia de a colabora cu Pavel a venit chiar de la începutul procesului de creație. Ne-a inspirat umorul lui, cu care a cucerit o întreagă țară. Ne-am dorit să fie el cel care aduce la viață un personaj autentic”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Pate Bucegi.
Pus în ipostaza de a convinge chef-ul pretențios că a pregătit ceva cu adevărat special, Pavel merge la sigur și apelează la gustul foarte bun al pateului Bucegi, despre care știe că va impresiona cu siguranță, dar și la o tehnică inedită de a savura pateul așa cum se cuvine: aceea de a întoarce felia. Deși reticent înainte să guste, chef-ul este cucerit de savoarea pateului Bucegi, recunoscând că „Îi plaaaaace!”, căci Gustul bun se recunoaște!
„Încă de când am primit invitația echipei Pate Bucegi, a fost clar că ideea spotului îmi plaaace, pentru că scoate în evidență, cu creativitate și umor, gustul bun al produselor Bucegi. În plus, am fost pus într-o ipostază aparte. Dacă în viața reală sunt gazda unui show de anvergură, de această dată m-am regăsit în postura de concurent. Deși am avut emoții, m-am bazat pe faptul că „Gustul bun se recunoaște” și am câștigat. Abia astept să-mi văd prietenii mâncând pate pe felia întoarsă.”, spune Pavel zâmbind.
Noul spot de promovare a produselor Bucegi poate fi urmărit aici:
[:en]