CULTURA ORGANIZAȚIONALĂ

Succesul pe termen lung, de aproape un secol, recunoa┼čterea na┼úional─â a unui brand puternic ┼či pozi┼úia suprem─â de┼úinut─â pe pia┼úa conservelor de carne sunt performan┼úele ┼či construc┼úia ÔÇťingredientului nostru secretÔÇŁ.

Echipa Scandia Food a avut de-a lungul timpului ambi┼úia ┼či capabilitatea de a asigura companiei o cre┼čtere continu─â.

Intreaga echipa reprezintă forţa companiei noastre, care a făcut diferenţa pe termen lung, într-un mediu concurenţial complex, în obţinerea performanţelor în business.

Avem o echip─â profesionist─â, de manageri, exper┼úi ┼či speciali┼čti, ├«n plin─â transformare, care aspir─â la performan┼úe ├«nalte, care ├«┼či cunoa┼čte rolul ┼či impactul ├«n business ┼či ale c─ârei comportamente sunt orientate de un num─âr de competen┼úe valoroase: orientare c─âtre client, lucrul ├«n echip─â, sim╚Ť de r─âspundere, atitudine pozitiv─â, dezvoltare continu─â, comunicare ╚Öi rela╚Ťionare, orientare c─âtre ac╚Ťiune, creativitate, inova╚Ťie, project management, leadership, strategie.

valorile scandia food

Echipa noastr─â are definite valori, unele dintre acestea au originea ├«n trecut, ├«n tradi╚Ťie, iar acum sunt ├«mbog─â╚Ťite de valori moderne care sus╚Ťin viziunea ╚Öi misiunea companiei.

EXPERIENȚĂ / COMPETENȚĂ

Membrii echipei Scandia Food sunt motiva┼úi de a ├«nv─â┼úa ┼či a se dezvolta pe tot parcursul carierei profesionale. Au capacitatea de a-┼či cunoa┼čte punctele tari ┼či punctele slabe ╚Öi de a c─âuta s─â ├«mbun─ât─â┼úeasc─â ├«n mod continuu aspectele identificate, de a-┼či dezvolta permanent echipa din subordine ┼či de a crea o cultura organiza┼úional─â orientat─â spre excelenta, prin dezvoltare ┼či ├«nv─â┼úare.

mândrie / pasiune

Angaja┼úii no┼čtri muncesc cu pasiune ┼či sunt m├óndri c─â fac parte din echipa Scandia Food ┼či contribuie direct la cre┼čterea ┼či performan┼úa companiei.

grij─â

 

Echipa noastr─â este con┼čtient─â de responsabilitatea sa social─â, prin grija pe care o are de a oferi zi de zi semenilor s─âi produse inovatoare ┼či hr─ânitoare, prin promovarea unui stil de via┼ú─â echilibrat, prin dezvoltarea programelor educa┼úionale ┼či activit─â┼úilor de protec┼úie a mediului, pentru ├«mbun─ât─â┼úirea vie┼úii consumatorilor.

inova╚Ťie

 

Schimb─ârile care apar ├«n preferin┼úele consumatorilor determin─â echipa s─â aibe o deschidere permanent─â c─âtre progres, capacitatea de a propune, genera ╚Öi implementa idei noi ╚Öi creative pentru a atinge obiectivele strategice ale organiza╚Ťiei, p─âstr├ónd ├«n acela┼či timp fondul tradi╚Ťional al companiei.”

en_USEnglish
Preferin╚Ťe
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.