Scroll Top

CULTURA ORGANIZAȚIONALĂ

Succesul pe termen lung, de aproape un secol, recunoaşterea naţională a unui brand puternic şi poziţia supremă deţinută pe piaţa conservelor de carne sunt performanţele şi construcţia “ingredientului nostru secret”.

Echipa Scandia Food a avut de-a lungul timpului ambiţia şi capabilitatea de a asigura companiei o creştere continuă.

Intreaga echipa reprezintă forţa companiei noastre, care a făcut diferenţa pe termen lung, într-un mediu concurenţial complex, în obţinerea performanţelor în business.

Avem o echipă profesionistă, de manageri, experţi şi specialişti, în plină transformare, care aspiră la performanţe înalte, care îşi cunoaşte rolul şi impactul în business şi ale cărei comportamente sunt orientate de un număr de competenţe valoroase: orientare către client, lucrul în echipă, simț de răspundere, atitudine pozitivă, dezvoltare continuă, comunicare și relaționare, orientare către acțiune, creativitate, inovație, project management, leadership, strategie.

valorile scandia food

Echipa noastră are definite valori, unele dintre acestea au originea în trecut, în tradiție, iar acum sunt îmbogățite de valori moderne care susțin viziunea și misiunea companiei.

EXPERIENȚĂ / COMPETENȚĂ

Membrii echipei Scandia Food sunt motivaţi de a învăţa şi a se dezvolta pe tot parcursul carierei profesionale. Au capacitatea de a-şi cunoaşte punctele tari şi punctele slabe și de a căuta să îmbunătăţească în mod continuu aspectele identificate, de a-şi dezvolta permanent echipa din subordine şi de a crea o cultura organizaţională orientată spre excelenta, prin dezvoltare şi învăţare.

mândrie / pasiune

Angajaţii noştri muncesc cu pasiune şi sunt mândri că fac parte din echipa Scandia Food şi contribuie direct la creşterea şi performanţa companiei.

grijă

 

Echipa noastră este conştientă de responsabilitatea sa socială, prin grija pe care o are de a oferi zi de zi semenilor săi produse inovatoare şi hrănitoare, prin promovarea unui stil de viaţă echilibrat, prin dezvoltarea programelor educaţionale şi activităţilor de protecţie a mediului, pentru îmbunătăţirea vieţii consumatorilor.

inovație

 

Schimbările care apar în preferinţele consumatorilor determină echipa să aibe o deschidere permanentă către progres, capacitatea de a propune, genera și implementa idei noi și creative pentru a atinge obiectivele strategice ale organizației, păstrând în acelaşi timp fondul tradițional al companiei.”

en_USEnglish
Preferințe
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.