Scroll Top

COMUNICAT DE PRESĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scandia Food, liderul pieței de conserve din România, confirmă achiziția Agra’s Alba Iulia, o companie specializată în procesarea cărnii și producția de preparate pe bază din carne. Tranzacția se alătură planului de expansiune comunicat de către reprezentanții companiei.

Preluarea Agra’s de către Scandia Food aduce o extindere a portofoliului de produse dar și a capacităților de producție și procesare a cărnii la nivel de grup, extinzând astfel capabilitățile în categoria de mezeluri.

Compania Agra’s procesează lunar aproximativ 200 de tone de carne, în fabrica din localitatea Oarda, județul Alba, iar produsele sunt comercializate atât prin rețeaua proprie de magazine, cât și în afara acestora, în diferite zone ale țării dar și la export, în țări precum Italia sau Cipru.

”În România, Scandia Food este un reputat lider în categoria de conserve și un jucător cu tradiție în piața de produse alimentare. Această achiziție ne permite să ne ducem mai departe strategia de dezvoltare prin achiziția unor jucători cu notorietate din sectorul alimentar, pentru atragerea de noi volume și de a beneficia de sinergii care derivă din acestea. Totodată, această tranzacție susține strategia companiei de migrare din zona de producător de conserve către o companie de fooda declarat Andrei Ursulescu, Director General și Administrator Scandia Food.

Compania Agra’s deține în acest moment o fabrică în localitatea Oarda, județul Alba, precum și 9 magazine proprii. Fabrica are o capacitate de producție de 4500 de tone anual și aproximativ 300 de angajați.

„Proiectul a fost o dorință comună care a avut la bază sinergiile existente, experiența și profesionalismul ambelor echipe care vor ajuta la valorizarea oportunităților existente și contribui totodată la dezvoltarea producției și portofoliului de mezeluri”, au declarat Dan Sărmășan și Ligia Sanda Stîncel, fondatorii Agra’s.

Scandia Food va fi implicată în deciziile și procesul de management al companiei alături de echipa de management existentă în cadrul companiei Agra’s, asigurând astfel partenerii de garantarea standardelor de calitate de cel mai înalt prestigiu, așa cum a fost și până acum.

În procesul de negociere și finalizare a tranzacției încheiate, Scandia Food a fost asistată de către KPMG România pentru zona de due-dilligence legal și fiscal, casa de avocatură Aron Dinu & Asociații, cu sprijinul avocaților Rareș Dinu și Alexandra Tudorache pentru due-dilligence legal și perfectarea documentelor de tranzacție, Dan Weiler în calitate de consultant al tranzacției, firma de consultanță strategică Roland Berger Strategy Consultants pentru due-dillgence-ul operațional, precum și de către consultanții de la A.T. Kearney, care s-au ocupat de integrarea achiziției în structura Scandia Food. „Toți partenerii care ne-au asistat în cadrul acestei tranzacții au dat dovadă de o deosebită implicare și viteză de reacție și ne-au sprijinit pe parcursul întregului proces,” a declarat Andrei Ursulescu, Director General și Administrator Scandia Food.

Despre Scandia Food:

Scandia Food, lider pe piața conservelor din România, este o companie autohtonă prezentă cu o varietate largă de produse alimentare, deținătoare a șase capacități de producție și peste 1000 de angajați. Mărcile deținute de companie sunt Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu, Lotka, Năvodul Plin, Tapas, Rotina, Roua, Sunset Nuts,Yummy Snacks. Compania este prezentă în categoriile de conserve pe bază din carne, conserve de pește, conserve pe bază de legume, zacuscă, murături dar și snack-uri sărate, dulciuri. În 2021 Scandia și-a materializat ambițiile de creștere intrând în piața produselor congelate, extinzându-și astfel know-how-ul în producția și distribuția de produse congelate sub brandurile Scandia Sibiu, Sibiu și Roua.

Despre Agra’s:

Agra’s este un business românesc specializat în procesarea cărnii, având o producție diversificată și bine structurată, cu peste 80 de produse individuale, de la produse crud-uscate, preparate prin combinarea metodelor tradiționale, cu tehnologii de producție de specialitate, la produse procesate, fierte și afumate, preparate la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară. În anul 2010 compania a intrat pe piața de retail prin lansarea rețelei de magazine proprii Agra’s.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
ro_RORomanian
Preferințe
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.